Simon jag älskar dig

GOD MORGON HÖNOR.

Jag börjar 12.25 och slutar 13.15. Simon började 8.00 och slutade 9.00... när jag låg och sov imorse så kände jag en kall kropp ligga tätt intill mig, jag vände mig om och kände min älsklings doft. Det var världens underbaraste morgon, jag höll om honom tills han blev varm och packade in honom i mitt täcke. Jag har världens bästa pojkvän. Nu ska vi fika en god frukost tillsammans!♥






PÅ TAL OM INGENTING... LÖSHÅR.












Det var ingen som nappade. Jag lurade er... nästan. Det finns inget hår till salu.



Jag skojade... nästan. Jag tappar nämligen jättejättemycket hår. Hela tiden. Hittar till och med hår i mina trosor och i min tröja på min rygg. Huvudhår alltså.

Ääääääähr det ohnormaaaaaalt ?????????? :(

Det blir oftast så här när jag det växlar från varmt till kallt. Tror jag... hoppas jag. Jag släpper nästan som en hund, bara när jag drar i håret. Så försvinner jag kan ni följa långa bruna hårstrån.



Postat av: Molly

svar: Tack bästis! Ja det där med bad lät underbart, får ta hästen och rida ut till Sofies lägenhet, hon har badkar :) Det ska jag verkligen göra!



Shit ÄR MATTEPROVET PÅ FREDAG?!?!? HELVETEEEEEEEEE... Bajs. Måste plugga ihjäl mig idag och imorgon då.



Älskar dig <3

2010-10-06 @ 11:53:35
URL: http://mollywood.devote.se
Postat av: josefine eklid.

re:

åh, tack så himla himla mycket!

2010-10-06 @ 14:41:58
URL: http://jonnajosefine.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0