En livsglädje av lycka

Mamma och pappa har kommit hem och det är jag glad för! Däremot har min älskade älskling åkt hem och saknaden gör så fruktansvärt ont.

Jag har haft en underbar helg tillsammans med Simon, jag älskar honom verkligen ännu mer för varenda dag som går och jag skulle aldrig kunna leva utan honom. Tio minuter innan han skulle åka så brast det inom mig, kunde inte hålla tillbaka en enda tår så allting fick komma ut och det är så skönt att jag kan vara just mig själv, bara mig själv inför den jag älskar.

Det är en stor våg inom mig av ensamhet. Efter att ha spenderat 5 dagar i rad och 4 nätter i rad tillsammans så är det obeskrivligt jobbigt att vara själv och att behöva sova ensam. Jag vill ha min pojkvän tätt intill mig när jag ska sova, känna hans kroppsvärme och pussa på hans kind samtidigt som jag drar in hans underbara doft. Han är fasiken den bästa killen på jorden. Utan Simon, vad skulle jag vara då? Ingenting. En människa som skulle sakna sin livsglädje. Även fast jag kan vara så komplicerad så är Simon den bästa, det finns ingen annan jag skulle vilja ha. Ingen annan.

Min Simon. Världens bästa Simon. Han är min själsfrände, han är pest och pina ibland men bortom det mänskliga så är han absolut a gentleman

Kunde inte ha önskat mig en bättre halva. I flera år av längtan, svartsjuka, hat, kärlek, misslyckad kärlek och saknad... så stod du plötsligt där. Det finaste jag kunde önska mig, det allra bästa som stod där med en famn öppen för mig. Min kärlek till dig är gränslös.

När vi skiljs åt känns en natt och en dag som en evighet medan du bara är några timmar bort. Jag är den lyckligaste människan på jorden. Det gör mig lycklig och trygg att jag är medveten om att jag har den bästa människan i mitt liv, medveten om att jag aldrig kommer att överge dig för något annat, medveten om att jag skulle uppoffra allt för dig. Jag vill kunna säga en gång att jag älskar dig fast jag vet att det inte är tillräckligt för hur mycket jag älskar dig. Jag kommer aldrig kunna bevisa hur mycket det är, jag är nöjd bara jag vet om det själv.

Du är allra finast, min underbara fina pojkvän Simon Bech-Hansen♥
Kanske den mest oredigerade bilden, kärleken som räknas.

Postat av: jullan pullan

Fy satan i helvete vad fint skrivet sharlee

2010-10-12 @ 00:30:22
URL: http://jullebullan.blogg.se/
Postat av: Molly

Jättevackert och fint skrivet! :)

2010-10-12 @ 09:19:08
URL: http://mollywood.devote.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0