TAJMING

Jamen jööööst ja. Glömde och säga att jag var på ett sjukhusbesök imorse. Jag var på käkkirurgi.

Jag blev undersökt och fick veta hur dom kommer laga min mun. He.heh.ehe. Nu till det roliga...

Simon ska också operera munnen och egentligen skulle han bli opererad idag (18e oktober) och jag hade tid idag för undersökning alltså. Men så blev hans operation framflyttad till den 15e november istället och idag fick jag tid för operation den 15e november. AAAAHahahahaha.

Snacka om tajming, tajming är ju hur roligt som helst. Två gånger till och med. Kuuuuuuuuuul.

Eller hur????????


Postat av: denise

vilken fin ko du har där charlie. vad heter den?

2010-10-18 @ 23:01:32
URL: http://woxstrom.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0