Söndagsdepp

Söndag... söndag igen. Jag avskyr dom här dagarna. Jag har den värsta SÖNDAGSÅNGESTEN... Simon har åkt hem och jag sitter här... det var fredag alldeles nyss och imorgon väntar en ny skolvecka. KUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUL. Jag skulle aldrig klara mig utan Simon, jag älskar honom verkligen över allt annat, han är den bästa killen i mitt liv och den jag litar på mest. Jag älskar diiiiiiiig!!!!!!!!!!!!!


Imorgonbitti ska jag på sjukhuset så jag slipper tyskan i alla fall. Heheeeeeh.e.e.e.h.e.

Pappa, Simon och jag satt ute vid brasan en stund förut och jag fotograferade lite med ljuset, det var hur roligt som helst=D ska visa er imorgon. Nu är jag bara jäkligt deprimerad.

Fan.

Hejdå.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0