SNälllllaaaaaaa, hjäääääääälp miiiiiiig

Okej, hörrni! Lyssna på det här då...

Jag är nästan klar med featurereportaget. Det enda jag har kvar är sportbilden plus en komplettering från förra veckan som jag ska göra. Men imorgon har jag bara tid för att nöta in onsdagensPROOOOOOOOV. Hjälp.

Och en annan sak. Det är skittråkigt att blogga, känner ingen lust längre. Bloggen går snart i graven. Ni kommenterar aldrig, jag är ointressant och jag kommenterar aldrig andras bloggar. Jag skriver ett inlägg om dagen och sedan låter jag Er avgöra resten. Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaah I'm exploding.

Jag vill ha lov nu, BARA DEEEEET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det behövs verkligen.

Postat av: denise

ha kvar den!

2010-10-26 @ 00:52:35
URL: http://woxstrom.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0