Oj oj oj vad blandat

Jag saknar Simon, han åkte för en stund sedan... det var mindre roligt idag. Bajs.

Jag har tappat blogglusten...
typ tappat inspirationen. Inte kul.

Och sen så kan jag faktiskt uppdatera ett sånthär ganska onödigt inlägg för att ''bara'' få det gjort för då nästa gång jag kollar så är det i alla fall inte ''3 dagar sedan och 12 timmar sedan'' jag uppdaterade. Fattar ni vinkeln?

He--he--h-eee.

Imorgon kommer jag säkert återkomma eller alldeles strax då jag har något extra ordinärt roligt att berätta för er.

''HEEEEEJ IDAG HALKADE JAG PÅ ETT BANANSKAL, HOHOHOH''


HURSOMHELST............. TIPSA OSS HAR VI SAGT!! Eller är bloggen bra som den är? Det är ju trots allt Ni som bestämmer, nästan... 90%.


Imorgon är det en vecka kvar tills jag ska få tandställning i underkäken. *LäNgTaR*


I ALLA FALL, TIPSA OSS!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0