Nyheter

Amen häj på er! Det var längesen. Jag funderar på så jävla mycket ändring, jag vet att man egentligen inte får svära ute på offentliga sidor och i tvn, men det här är inte perfektion. Så det är fritt fram.

Idag har varit världens segaste dag. Den sämsta dagen på länge också duschade jag igår och har halvt fett idag, det är pågrund av att det blåser så mycket.......... Det suger ju.

Jag sa ju att jag skulle komma med världens surprise, kanske inte världens... men nästan. Jag ska töja 6 mm in my left ear. C00lt va? Jag gör något roligare. Idag har jag varit med Simon, det var jetemysigt, vi spelade Wii.

ÅH FAN!! Vi var med om en jätteläskig sak. Det SPÖKADE som aldrig förr hemma hos mig, det har aldrig spökat så konstigt. Och vi inbillade oss inte, för båda hörde.

Mindre än en vecka kvar så får jag tandställning nere... yammi... yippi... yeah.
Jag är allvarligt såhär trött.....
Okej, nu laddade jag upp den här bilden på 800 PX... men den kommer krympa till 100. Kul. Nä, inte alls.

(1 minut senare) JAG SA JU DET!! Varför blir det så?!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0