Nu ska jag kämpa som aldrig förr

Jag har matteprov idag och jag har sån jävla ångest... ångest som aldrig förr. Jag har gjort dåligt ifrån mig i matten, måste jag erkänna. Och jag vet att jag kommer att få underkänt, men det hindrar inte mig från att kämpa. Jag gör mitt bästa och jag vet att det kommer att vara svårt. Första matteprovet på gymnasiet, det känns... nytt.

Efter det här underkända provet kommer jag att ligga i och plugga matte varenda dag och söka hjälp. Jag har varit så jäkla lat den senaste månaden men nu ska jag skärpa till mig och vara lika kär i matematik som jag var i slutet av nian. Då kommer det att gå så himla BRA!

Push me push me... I need it.


Postat av: denise

lycka till, i believe in you!

2010-10-08 @ 08:59:40
URL: http://woxstrom.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0