Ljuga och ta förgivet, vafan är det för nytta

Jag är så jäkla förbannad, besviken och irriterad. Ibland förstår jag inte hur en männsika(or) kan ljuga om saker hela tiden och aldrig ha dåligt samvete och dessutom TRO att det inte märks. Tänk vad skönt det skulle vara om man kunde stoppa den personen i papperskorgen, skulle vara min dröm. Kenza & Tyra. Uppfyll min dröm. Hehe.

Mamma är människan i mitt liv som faktiskt är den enda som förstår och jag är så glad att jag henne som mamma och ingen annan.

Postat av: denise

pressfoto har alltid sugit hårt...

men babygirl, vi får prata imorrn! vill veta vem lögnaren är så jag kan klå upp'en!

2010-10-19 @ 17:20:45
URL: http://woxstrom.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0