Konstigheter

Idag har jag STmöte igen... det känns nervöst. Konstigt, eller hur? Jag har ju varit på flera STmöten... men känner att jag måste ta mig i kragen och faktiskt göra ett jobb nu, mitt jobb publicerades inte förra veckan eftersom att jag inte hade gjort något. Men jag känner mig jättetaggad för att skriva en krönika, en spännande. Det vore min grej för nästa fredag.

Ett reportage skulle jag vilja ta del av... men det känns läskigt och stressigt eftersom att det är nytt, måste komma ur skalet först.

Också över till en helt annan grej, vissa saker känns falskt. Då vill man inte befinna sig i den cirkeln, det känns bara ''ååååh, irriterad, kan du dra ur mig ur det här nu? vill dra!'' Och just så känner jag nu. Vill hem och lägga mig under täcket och inte titta upp, bara gömma mig en sväng. Men då påminns jag utav mig själv att det finns inte plats på kartan att göra det just nu. Jag har saker som måste bli gjorda innan jag kan lägga hjärnans funderingar på en annan plats. Inte förrän ikväll kan jag andas ut och tänka ''idag har jag gjort någonting bra''.

Det är liksom... finurligt. En konstig känsla som får mig att stanna upp och tänka till och drivas bort. Känner att jag är en annan person som inte tillhör just den kretsen av människor. Men det är bara idag jag känner så. Dum humor. Och jag är sur och bitter.

Även fast den andra människan inte vet om det. Så vet jag om det och det är ganska svårt att det bara är jag som vet det.

Idag kanske den bitterheten försvinner, spricker upp och jag känner en viss lättnad. Men jag tvekar på att det kommer hända... tvekar mycket.

Postat av: alex

japp det gör jag eller jag följer så gott jag kan :D

2010-10-13 @ 15:06:21
URL: http://mittgbg.blogg.se/
Postat av: alex

haha klart ;)Följer du min XDD

2010-10-13 @ 15:10:01
URL: http://mittgbg.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0