Jah! Nu kan jag ju lägga in bilder från telefån åckså

Denise får bli premiärbilden
Aldrig kommer jag sluta älska dig
Bara nyduschad
Såhär kan det se ut när jag slår in presenter:)
Jag är stolt när jag ser mitt hemland spöa skiten ur Sverige:)
Jag älskar att kolla i evigheter på min fina pojkvän på morgonkvisten
Också tycker jag om min kompis Denise som är lik min mamma - nu när jag tänker efter.

Såhär såg dagens efterrätt ut. Rätt slibbig bild men på tallriken serverades vaniljglass, sirap och friterade tacobröd. Hur gott som helst!! (speciellt för sockerlovers)

Och nu avslutar jag den här dagen och det här inlägget med ett godnatt och sovgott, i morgon är det redan onsdag.... hjälp.

Postat av: denise

HAHAHAHAHAHAHAHA, men gud... jag tänker ta det som en komplimang att jag är lik din mamma, vet dock inte hur hon ser ut... fina bilder hörru. menar det, jättefina. eller? tycker om dig med, ibland.

2010-10-20 @ 00:15:14
URL: http://woxstrom.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0