Jag ska svara på frågorna - när ni frågar mig mer

Heeeej och godmorgon korvar. Sista torsdagen innan lovet, SKÖNT?! JAA.

Kom från Hedbergska för en stund sedan och har förmodligen gjort det sista provet innan lovet... hahaha. Lät precis som om jag hade haft många prov.

Det här med frågestund förresten, har fått TYP 5 frågor från en anonym människa men seriöst... är det allt????? Frågestund innebär många frågor men å andra sidan måste det ju betyda att ni ''vet'' tillräckligt mycket om mig:D:D:D eller har jag feeeeel?

I alla fall så sitter jag i en rätt tom datasal med många MACdatorer men det sitter bara en person här, mitt emot mig. Frid och fröjd.


Här är Denise och jag från igår under redovisningen!!
(saknar min kompanjon som är på Hedbergska...)
,




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0