Jag är världens bästa flickvän


Jag är typ världens tråkigaste och mest osociala flickvän.

HEEJ! Här sitter jag och väntar på idol medan min underbara pojkvän ligger bakom mig och är uttråkad och vill inte kramas med mig för det.

Vi lagade mat förut och jag kokade all spaghetti. BE ALDRIG MIG ATT KOKA SPAGHETTI! Typ mer än 500g blev det. Fatta vad mycket, så mycket äter inte ens Hulken.

Är jag den enda flickvännen som sitter vid datorn när sin pojkvän är hos en...? Jag är så taskig men ändå sitter jag kvar. Jag har suttit här sen han kom. Nä nu får jag dåligt samvete så jag tänker gå och mysa med HONOM nu faktiskt!

Jag hoppas du älskar mig ändå...































Jag ångar mig, tänker inte mysa med Simon för han är så jävla otrevlig.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0