Idag älskar jag mitt liv lite extra!

Hej på er. Har äntligen landat i hemmet efter en lång onsdag.

Jag måste bara få säga att jag älskar min underbara familj, pojkvän, mina vänner, min gymnasieutbildning och mitt jobb! Även fast jag inte visar det alla gånger.

IDAAAG så jag har jag mått bra... eller... jag mår BRA! För typ andra gången har jag knäppt lite vad jag har haft på mig. Bara för att min tröja jag har på mig idag är made by myself och den har en ganska rolig historia.

Jo! denna tröja sydde jag ungefär på tre lektioner på slöjden under mina hagatider. Jag valde tyg och allting gick bra tills jag skulle sy fast andra ärmen... jag nålade så som man skulle och började sy. När jag hade sytt klart så skulle jag prova den och jag liknade en giraff.

Jag hade sytt fast ärmen i halsen, HaHa! tror ni att alla skrattade med mig? Japp, det gjorde dom. Och det var hur roligt som helst.

Så jag sprättade loss ärmen från halsen och gjorde om, nålade och började sy. Sedan när jag hade sytt klart så skulle jag prova den igen...

...Och då... då såg jag att jag hade sytt fast ärmen utochin!

HaHaHaHa!!!!!!!!!!!! Så så roligt hade alltså jag med denna tröja. Och ärmen fick förbli utochin så nu är den det.

Det här är första gången jag faktiskt har på mig den, inte för att den är ful eller har varit med om roliga saker eller dylikt. Utan endast för att den har legat i garderoben. Har väckt den till liv idag. Bra va?! Tycker jag i alla fall.

Postat av: felicia

sv: ja det gör du rätt i! Absolut värd pengarna :)

2010-10-27 @ 20:43:36
URL: http://akerstroms.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0