I ren tidsfördriv så gör jag detta - glöm inte, jag tycker att det är roligt

Anonym om Sjätte inlägget idag, rekord säger jag bah!!!!!
1. Kan inte du lägga ut lite mer foton?
2. Hur kan du vara så smal? äter du något spceillt? 
3. Din klädstil är skitsnygg, ditt favoritplagg?
4. Brukar du festa?
5. Vad brukar du och Simon göra när ni umgås? 
Och måste bara säga att din blogg är jättebra, speciellt när du uppdaterar mkt och med mkt bilder! Kram

Hej du!
1. Jo visst kan jag göra det, menar du bilder jag fotograferar?
2. Hehe, det ligger nog i generna! Jag äter ingenting speciellt, jag äter allt som mina smaklökar är sugna på. Alltså oftast onyttig mat men ibland äter jag nyttig mat också, äter helt enkelt det jag känner för:) Rör aldrig på mig heller... men det ligger nog i generna och att jag inte går upp i vikt lätt. Men om du känner dig för kraftig så är det bästa att träna och äta bra... kan jag tänka mig.
3. Tack:O glad jag blir:) hm, det är mina mjukisbyxor från H&M och mina kängor! Har lagt ut båda grejerna men hittar inte igen dom nu...
4. Nej det brukar jag inte
5. Vi gör allt och ingenting tillsammans, vi myser oftast och bara umgås och njuter utav det:)


Tack så hemskt mycket för din feedback!



Postat av: Nykläckt bacon

Varför har du en finne mellan ögonbrynen?

Vad är det pinsammaste du varit med om?

Hur ofta är du bajsnödig?

Gillar du fjärilslarvssången?

Vart köper du alla dina fula kläder?

Har du anorexia?

Jag har sett dig spy efter att du har varit inne på mcdonalds, mitt utanför - varför?

Gillar du filmen ''bajs'' på youtube?

Jag gillar abborre, gör du det?

Har du tandställning?

Bor du i Sundsvall?

Gillar du spindlar?

Hatar du tvestjärtar?



Gillar din blogg jättemycket!!=) hejdå.

2010-10-28 @ 13:56:47
Postat av: MADDES

söt bild ;)

2010-10-28 @ 18:39:58
URL: http://maddisenj.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0