Gruvarbetarna, beundrar er

Jag håller på att kolla på när gruvarbetarna räddas på nyhetskanalen.se Live... helt underbart. Blir sjukt glad för deras och deras nära och käras skull.

Den 24:e mannen har precis räddats och nu är det 9 kvar. Allt har gått bra hittills och jag hoppas allt går bra tills siste man är uppe! 54 på diametern är den där grejen dom står i när dom ska åka upp och det tar ca 20 minuter. Dom är riktigt duktiga och modiga. Beundrar dom:)

Över till något annat så har jag fixat en massa nya fotokategorier så det blir enklare att skilja på vad det är på bilderna, eftersom att jag går en fotolinje och ska börja publicera det mesta jag fotar och gör på skolan. En fotoblogg kan jö va KUUUL!

Nu ska jag äta harbajs med amning. Heheeeeeeeehe. Jag menar... choco pops med mjölk.

Godnatt.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0