Förvirrande

En känsla och en tanke som är väldigt irriterande för hjärnan och hjärtat är att det är torsdag idag. Hela tiden har jag i huvudet att ''det är fredag, wiiihoo! underbar dag, sova med älskling ikväll, gå på bio och bara ta det lugnt vilket senare innebär lov'' MEN NEJ. Sedan slås jag av att det faktiskt bara är torsdag idag, det är fasiken inte fredag än.

Veckan har gått så fort så dagarna har placerats om i mitt huvudet. Ligger alltså en dag före. Hur känner ni, är det likadant? det är i alla fall enoying in my head. Nu sitter jag och lyssnar på Tokio Hotel - Phantomrider, underbaringar♥

Imorgon är det bio, SAW 3D, men innan det Idol. Hoppas Linnea gör bra ifrån sig en till fredagkväll.

Fan... Olle klev precis in i datasalen, vi har lektion nu... måste dra. Hörs Häej.
Ett spöke besökte bilden, oredigerad så jag vet inte vad. Har ni sett filmen Shutter? Liknar det...

Postat av: amanda

sv: ingen orsak :)

2010-10-28 @ 12:46:40
URL: http://liindstrand.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0