Förstår ni vad jag menar?

Hej På EEER! Jag har precis kommit till skolan från röntgen. Jag fick inte svälja på 1 minut och jag klarade det på första försöket. I'm the best!!!!

I alla fall, angående bion ikväll. Jag har fått en biljett av min mamma som är en företagsbiljett och jag reserverade två biljetter åt Simon och mig och reservationsavgiften är 10 kr per person.

SÅ jag mejlade [email protected] och frågade om jag behövde betala någonting eftersom att jag hade biljett. Men det behövde jag inte så länge jag hade en företagsbiljett.

Totalt kostar det 260 kr för Simon och mig så alltså ca 130 kr per person. Men eftersom att det kostar 30 kr att reservera om man gör det åt ett företag så blir det 165 kr.

Men det skulle bara vara SJUKT om jag måste betala 30 kr i reservationsavgift när jag inte ens är företagare utan en brud på 16 år och har bara fått en biljett av min mamma. Eller huuur?!


Hoppas jag förklarade måttligt.

Postat av: Yasmine

Det är väl sådär :/

Vad händer i helgen då?

2010-10-29 @ 10:33:53
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0