Färgerna som ingen annan årstid kan slå

Höstens färger som faktiskt tar mig med storm. När jag var på väg hem från jobbmötet så blev jag tagen utav alla dess fina färger som lyste igenom. Grönt, gult, orange och rött... jag kan bara stå och kolla så länge för att det är så fint, den bästa årstiden att fota är hösten. Mode och färger.

Strålande sol och löven som faller. Jag blev så frestad att åtminstone ha EN bild utav höstens vackra träd. Så jag gick ut och fotade när jag kom hem och imorgon tänker jag fota mer. Jag skulle kunna ha en portfölj med massor av dessa träd. Så himla fina, dom strålar ut så mycket kärlek. Man blir lycklig och varm.

Det här är det enda som lyser upp gatan jag bor på. Man blir kärleksfull! Så sjukligt fint.
Inte den bästa bilden då den är tagen vid 18.00 tiden och jag frös och stod längre bort än vad den är inzoomad. Annars underbar.

Postat av: denise

vilket fin träd du har där på din gata charlie, mycket fint!!!

2010-10-07 @ 13:18:24
URL: http://woxstrom.blogg.se/
Postat av: jim

echt mooi!!

2010-10-20 @ 20:21:17



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0