Denise, jag gör någonting som inte du gör - skriver långa inlägg

M.

Jag är usel på att blogga. Jag har haft det trevligt i helgen, helt underbart... jag kan inte sluta längta tills det är lov. Imorgon är det alltså en vecka kvar.

Jag avskyr söndagar, när klockan blir 22:00 innebär det att Simon måste åka hem. Fan.............

Snart ska jag gå och lägga mig... ensam:(

Vill ha lov lov lov nu nu nu! Älskar min familj och min pojkvän♥

God natt korvhövven. Jag har inge mer att skriva nu för jag är bara trött och inte på blogghumör, imorgon är det skola - IGEN. Jag är skolless.............. har sjukt mycket att göra den här veckan. MYCKET. Första gången på hundra år. Det är nu svettet börjar rinna och jag börjar undra hur jag ska hinna... bajsar på mig på riktigt nu. Jag har inte börjat med pressfotouppgiften heller.

Svanthe jag hoppas att du inte läser det här inlägget, hehehhh--eh-eh.e.h.eh.ehe...eeeeeheeeeeeeeee.

Jag ska göra det. Hejdå.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0