Darin Zanyar (tidsinställt)

Har ni sett Darins nya video ''Lovekiller'' ? Låten har ni ju hört men videon, wiiiii. Den är faktiskt riktigt bra! Måste berömma Darin för vilka framsteg han gör, jag har ALLTID tyckt om honom. Ända sedan audition 2004 på Idol, när han var i final så hoppade jag i mammas säng och slog sönder hennes lampa, när han var på IKEA så duschade jag på 4 minuter för att inte missa honom, när han hade konsert i Sundsvall 2006 så var det bara sittplatser men när min kompis och jag inte ville sitta så sprang vi fram till scenen (vilket man inte fick).

JAaaaa!! Jag gillar Darin. Han är ju hur bra som helst! Jag har hans autograf och en bild på han och mig, han borde få ett MVG.


Here you got it.

Postat av: MADDES

Riktigt grym video!

2010-10-28 @ 10:53:45
URL: http://maddisenj.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0