Äntligen helg!!!!!!!

Jag ligger i soffan och väntar på bättre tider... skoja. Jag väntar på att Simon ska komma så jag kan duscha, sedan ska vi lite senare börja med maten. Vi ska laga mat tillsammans ikväll och det blir våran specialitet oxfilé, klyftpotatis, sallad och bearnaisesås♥

Underbart på en fredagkväll, sedan ska vi se idol. Tävlingen börjar nu! Woho. Som jag längtat efter denna helg, ska bli så mysigt utan att bli osams trots att jag har pms.

(Skärp dig nu!!)

Jag försöker OXÅ att få tag i mamma så jag kan få hennes lösenord till administratör... någonting. Jag har laddat hem photoshop cs5 som jag tänkte upptäcka litegrann. Men så svarar hon inte... och då går det inte. Logiskt tänkande va?

Och det gick inge vidare på matteprovet, jag gjorde fel fel fel. Jag svarade på mindre än hälften...




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0