Allt är bra idag, jag älskar mitt liv!

HEEEEEEEEEEJ!!!!!!!!!!!!
Igår sa jag att Simon och jag skulle duscha. Jag ljög.


Vi skulle egentligen duscha... men så la vi oss och myste i sängen hade vi tänkt, bara mysa lite. Också somnade vi resten av natten, hehehe.

Nu har jag städat hela rummet, DAMMSUGIT och bädat rent sängen. Samt duschat. Skönt skönt skönt.

Simon hjälper pappa med huset. Och jag sitter här och har precis skickat in min novell till Kerstin. Nu ska jag svara dom sista frågorna på Junofilmen, Juuuuuuno är en jättemysig film!

Jag är klar och fräsch. Det enda som jag inte har gjort är att sminka mig, det ska jag också göra. Ett måste. För mitt ansikte är inte på humör för att vara osminkad. Herregud...........

Ah. .. .. . . . . . . också skulle jag avsluta med något men jag glömde bort. Just ja, Simon och jag ska äta på kinarestaurang med hans pappa och lillebror ikväll.

Nej jag är inte kines. Ni tror det för att Kina är det enda landet ni kan i Asien.

Postat av: Emelie

Sean Banans nya låt ute på min blogg ! :D

checka gärna ;D

2010-10-02 @ 15:03:50
URL: http://hejsanemme.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0