Världens vackraste föräldrar

Dag 3.

Mina föräldrar går inte att beskriva i ord egentligen, men jag ska försöka.

Maria och James van Stralendorff. Världens finaste föräldrar, dom är mina föräldrar och jag älskar dom över allt annat, eftersom att dom är mina föräldrar så är dom världens bästa och finaste. Ställer alltid upp för alla sina tre barn och försöker lösa allting på bästa sätt jämt.

Pappa fixar allt, han har allt i ett. Han är bäst på allt verkligen, allt som har med hushållet att göra. Snickra, pyssla och laga plus massa till.

Mamma är en underbar kock, hon har förmåga att laga underbart god mat och älskar att stå i köket och trollar alltid fram överraskande smaker i maten.

Dom uppskattar livet och är hurtiga och är verkligen VÄRLDENS BÄSTA!

Sådana föräldrar, sådana barn. Eller hur?

Dom är rädda om oss alla tre och skyddar oss upp till 1000%. Dom är det bästa i mitt liv. Det allra bästa med föräldrar är att dom alltid finns där, är det några jag kan lita på så är det mina föräldrar. Att alltid ha det stödet känns tryggt och underbart och att mina föräldrar är som dom är är jag evigt tacksam för och att dom har uppfostrat mig på ett rätt sätt och lärt mig vett och etikett! Jag skulle aldrig klara mig utan dom, aldrig i hela mitt liv skulle jag det. Fyfarao.

Jag älskar er över ALLT annat, ni är bäst i hela världen


Postat av: Anonym

lief van je ik hou van je papaxxx

2012-09-14 @ 00:34:35



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0