God morgon

Haaaaahaaaaaaa! Gomöra!

Vill ni veta en rolig morgon?

(nu skriker ni ''JAA!!'')

Imorse tvångsklev jag upp 09:45 för att göra frukost åt alla tillsammans och speciellt till pappa eftersom att det är fars dag. Så mamma, Simon och jag gjorde en mysig frukost, skrev ett litet kort till pappa och skämde bort honom så här på morgonkvisten.

Efter frukosten så gick Simon och jag upp för att ta oss en liten lur (ögonen svider än) också skickade mamma ett sms ''Det är inte fars dag förrän nästa söndag:$''

''HAHAHAHAHAHAHAHA... Mamma du är sämst.''

Guuuuuuuuuuuuuuud, vad roligt!! Favorit i repris. Fast då får vi fira pappa nästa söndag också, hualigen. Roligt va??!?!?! Tycker jag i alla fall. Måste också tillägga att det mysigaste är att kliva upp tidigt, nu har jag en hel söndag framför mig... i morgon är det skola:(
Lillhjärtat imorse, HIHI.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0