SUG denna morgon

God morgon! Här sitter jag och har jättetråkigt. Är för övrigt på skolan egentligen helt i onödan, världens sämsta dag...

Har haft tyska nu på morgonkvisten och har bara en lektion resten av dagen - engelska. Som slutar 11.30 sedan så måste jag vänta till 14.30 för att ha specialmatte... känns fruktansvärt onödigt.

Jävligt onödigt och störande rent ut sagt. Om jag hade slutat 11.30 så hade jag kunnat åka hem och pluggat, göra annat i stället för att sitta och vänta på skolan. ÅH!

Sånt man får ta............... sugigt...... tur att det är helg imorgon. Det enda som glädjer mig just nu, fast fan... har ju prov imorgon.

Känner mig såhär just nu. En gammal bild ur arkivet.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0