Snurrande i huvudet

När jag inte kan göra mina läxor. Dagis. Det är dagisaktigt att säga läxor för då var det inte lika svårt.
Jag kan inte göra mina skoluppgifter när jag inte är på läxhumör. Det är hell. Nu försökte jag och jag lyckades! Några få. Ssh.

Tråkigt att jag inte heller hittar kabeln till våran mini-kamera så jag kan inte ladda upp en eftertraktad videblogg. Har inget ps. Kan inte visa er mina fotografier. Allt är bara tråkigt. Om cirkus en timme börjar Biggest Loser. Har längtat.
För övrigt nya Dr Denim jeans som jag glömt att visa.

Postat av: denise

tack min käraste vän, det värmer i vinterkylan. ;)

2010-11-22 @ 19:32:18
URL: http://woxstrom.blogg.se/
Postat av: anna

vart har du köpt jeansen och vad kostade dom? :)

2010-11-22 @ 22:59:10



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0