Snöfotografier

Jag har suttit på skolan och sitter här än. Jag har suttit framför datorn sedan 8.30 imorse och gjort klart våran första snöuppgift där man skulle göra ett bildspel (har gjort klart hela idag!) det enda som är kvar är ljudet. Och nu sitter jag och gör klart hantverksboken som jag har legat efter med som en fis i rymden och nu är jag på sista sidan, det enda jag har kvar och göra med den är att skanna in mina negativ!:)

Känner mig faktiskt SÅÅÅÅÅHÄÄÄÄÄÄÄÄÄR stolt!

Det här är några utav mina snöbilder som kommer att vara med i bildspelet!


















Inte högsta kvalitén på blogg.se. Men. Vad tycker ni?

Postat av: denise

DU ÄR SÅ DUKTIG! Jag blir så stolt! Och dessutom så inspirerar du mig :))))

2010-11-23 @ 23:51:45
URL: http://woxstrom.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0