Om mig

Okej. Vart ska jag börja? Vad ska jag skriva? Vad vill jag skriva?

Jag heter Sharlee Esperanza (som för övrigt betyder hopp på spanska) van Stralendorff är 16 år gammal bor i norrland i en liten stad Sundsvall som uttalas SÖNDSVALL utav oss norrlänningar. Jag föddes i Nederländerna/Holland och flyttade hit när jag var 4 år med mina päron och mina syskon pga att min mormor och morfar bodde här, först hälsade vi på sedan blev vi... totalt röjda i våra huvuden till att bo här. Så vi flyttade alltså hit.

Vilket ledde till att jag fick en bra uppväxt (hade jag fått i Holland också)... har ju fortfarande samma föräldrar. Ha-Ha. Gick på dagis, mådde bra, cool i lyxförpackning och var snäll.

Jag kan ses som väldigt sur och otrevlig men inuti är jag snäll och trevlig. Jag har flera bra egenskaper vilket leder till att jag är... unik!!!! Jag har världens roligaste humor som ingen annan förstår och en massa annat i garderoben. Jag är väldigt öppen av mig och är en långsint person vilket inte är så bra i alla lägen. Hehe. Men några dåliga saker har vi alla, vi är ju bara människor. Sedan så litar jag bara på några få personer här i världen, jag har fina vänner och en fantastiskt underbart oslagbar pojkvän som jag älskar över allt annat. Träffade honom 30:e augusti 2009 över internet och 18:e september samma år på bio. Tack! Tack för att jag flyttade hit!:D

Jag har alltså bott i Sverige sedan 4-årsåldern och trivs... ehm... helt okej. Alltså jag menar Sundsvall. Men rekommenderar er inte att flytta hit. Jag går hantverksprogrammet foto på Sundsvalls gymnasium som är tummen upp ibland och tummen ner ibland. Lär mig mycket och har kämpat mer än ni kan åstadkomma för att ha kunnit komma in på den här linjen.

Jag pratar flytande holländska och svenska och är faktiskt 99% bättre än alla svenskar på att stava och uttrycka mig. Coolt. Jag pratar holländska med mina två äldre syskon och pappa, med mamma pratar jag svenska och det har jag gjort sedan barnsben, fråga mig inte varför jag inte kan prata holländska med mamma eller svenska med pappa. Det känns konstigt men ni förstår inte.

Jag är inte elak, som sagt. Jag är väldigt snäll och är evigt tacksam till att ni läser min blogg och hoppas jag kan smitta er med min humor!


P.s jag är en blandras också! Har finskt, tyskt och indonesiskt blod.


Totalt oredigerad.

Inställning (ingen blixt och en massa annat trix)
Fantasi


Postat av: molly

svar; Men det görom jö!!!!!!!!!!!!! Det är ju fingret som inte vill att det ska vara där. Snorgubbarna skulle aldrig ha hamnat där om dom inte ville. Det är fingret det hänger på, fingret min vän, FINGRET!!!! :DDDDDDD

2010-11-18 @ 22:20:24
URL: http://mollywood.devote.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0