Mystiskt

Idag har jag nästan haft lägre statistik än någonsin.

God morgon päron, jag var hos tandläkaren 08:00. Och imorse var det jobbigare än någonsin att kliva upp, jag var så trött i ögonen. Fick gnugga ett antal gånger innan jag klev upp. Men det gick. Ja.

Och nu ligger jag här, hemma. Under täcket med datorn på knät för att jag ska skriva en bokrecension, undra om det kommer att gå bra. Tvivlar men... nä!

Nuuuuuuuuuuuu, kommer anledningen till varför jag är hemma. JO! För att jag spände tandställningen idag och satt dit en till plopp på en tand, jag är faktiskt jäkligt lycklig över att jag har tandställning, för jag kommer vara sååååååååå himla nöjd efteråt. För värre än såhär kan det inte bli:D nej det kan det inte. Så skönt när man kommer dit och dom ser att det händer något efter varje gång.

Jo, jag har huvudvärk till tusen och kan inte äta. Därför är jag hemma.

Bajs röv aa... idag är det ingenting bra på TV. Ni är världens osocialaste bloggläsare, inte kul............................... Hejdå. Eller just ja, det enda jag vill rekommendera er om ni har tråkigt på lektionerna. Klicka på bilden så kommer ni fram.
Hej så länge.

Postat av: DENNIS

HOPE YOU FEEL BETTER SOON! i want you here with me!!!! hihi. pözz

2010-11-09 @ 11:55:42
URL: http://woxstrom.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0