Kom hem till mamma... jag hoppas ni gillar självporträttsbomben

Jag mår seriöst jättedåligt, fan. Mina vantar. Jag hittar dom ingenstans och kan inte tänka mig att jag har tappat bort dom heller, men då kommer en såndär minneslucka då jag inte vet när jag hade dom senast. I alla fall så har jag haft dom på lovet, jag HOPPAS dom befinner sig i Simons hem.

Annars börjar jag verkligen gråta.

För övrigt har jag bara fotograferat lite självporträtt, alltid en upplevelse av olika sidor. Här får ni ett stort smakprov.

Vad tycker Ni kära läsare?

Lite halvt drog. Jag gillar det.

P.s ser ni någon skillnad på mitt hår? KRULLIGT.

Postat av: denise

saknar dig finfinfina charlie! fint afro. fina bilduur.

2010-11-03 @ 13:00:44
URL: http://woxstrom.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0