Julkänslorna sprödar

Nu är jag klar med alla mina sysslor. Skönt.

Jag började med lite ''decemberstädning'' i mitt rum men sedan så hängde jag med mamma och pappa i över två timmar och handlade. Mysigt. Fick med oss massa goda saker hem.

Nu är jag klar i rummet, var bara några få saker kvar jag skulle plocka undan. Jag bäddade sängen också. Innan jag ska sova. Det måste vara fint för att jag ska kunna sova, har även bytt ut en stjärna i mitt fönster till en ängel. Den är så fin. Jag har sådan julkänsla. Ni kan inte förstå hur stor den är. Mamma och jag köpte även nya doftljus på IKEA. Passion mm och vanilj.

Har hällt upp lite ljust i en skål för att det ska lukta gott samt tänt två ljus och placerat min chokladkalender i fönstret, imorgon är det 1:a december och jag ska kliva upp kl 07.00 för att se årets julkalender! Längtar till att få slå på TV:N och bara ligga kvar en stund.

Nu har jag tagit på mig pyjamas, smörjt in mina torra läppar med purol (holländsk fet salva, DEN ÄR BÄST!!) och målat mina naglar med rött nagellack! Nu ska jag äta lite kvällsfika och sedan ringa mitt hjärta och sedan sova.

Hur stor är eran julkänsla?!:) Vi hörs imorgon, kram på er.

Postat av: Ulrica

åh vad mysigt allt lät, älskar när man kan plocka fram julpynt och sånt:D

så mysigt med julen!:)

2010-11-30 @ 22:36:00
Postat av: Claudia

nu har jag öppnat första luckan i min julkalender! kika in och se vad det blev! :D

2010-12-01 @ 11:04:03
URL: http://claudiias.blogg.se/
Postat av: Laila

Godmorgon sötnos :) hehe :) <3

2010-12-01 @ 11:45:20
URL: http://lailaaziz.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0