Jag har datakunskap

SENASTE:
Dryck: juice
Telefonsamtalet: pappa
SMS: simon
Sång du lyssnade på: bruno mars - just the way you are
Gången du grät: igår

HAR DU NÅGONSIN:
Har någon varit otrogen mot dig: ja
Förlorat någon speciell person: ja
Varit deprimerad: japp
Varit så trött så att du somnat sittandes: ja

DINA TRE FAVORITFÄRGER:
Färg 1: svart
Färg 2: mörkblå
Färg 3: vit

I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: ja
Fått ditt hjärta krossat: ja
Skrattat så du börjat gråta: japp
Träffat någon som förändrat ditt liv: ja
Insett vilka som är dina äkta vänner: japp
Fått reda på att någon har pratat om dig: nej
Kysst en kompis: nej

Blandat:
Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: typ många
Hur många barn vill du ha: två
Har du några husdjur: nej, inte längre:(
Vill du ändra ditt namn: icke
Vad gjorde du under din förra födelsedag: var hemma och firade hela dagen!
Vilken tid vaknade du idag: 07.25
Vad gjorde du igår runt midnatt: pratade i telefon
Någonting som du längtar till: simon och pengar
Senaste gången du träffade din pappa: imorse
En sak du skulle vilja ändra om i ditt liv: siffrorna på mitt konto
Vad lyssnar du på nu: bruno mars
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: hm, tror inte det
Vad gör dig irriterad just nu: att jag är SKITHUNGRIG
Vad är ditt namn: sharlee esperanza van stralendorff
Singel/upptagen: upptagen
Stjärntecken: vågen
Kille eller tjej: tjej
Grundskola: haga
Gymnasie: hedbergska
Högskola: ingen än så länge
Hårfärg: mörkbrunt
Lång eller kort: lång
Längd: 163 sist jag mätte mig
Vad gillar du gällande dig själv: min humor
Piercings: öronen
Tatueringar: nej
Höger eller vänster: höger

DIN FÖRSTA:
Operation: 1... nästa operation är om exakt en vecka
Piercing: öronen
Bästa vän: sosja
Sporten du spelade: friidrott
Husdjur: Djino
Vaccination du minns: när jag fick två sprutor på varsin sida och min syrra hängde med mig och det slutade med att hon låg och grina...
Konsert: carola kanske
Förälskelse: hamlet
Alkohol du drack: cider
 
JUST NU:
Äter du: inget
Dricker du: inget
Är du på väg att: sitta kvar
Lyssnar du på: röster
Väntar du på: MAAAAAAAAAAAAT

DIN FRAMTID:
Vill du ha barn: ja
Vill du gifta dig: ja
Karriär åtanke: advokat

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET:
Läppar eller ögon: läppar
Kramar eller pussar: båda
Kortare eller längre: längre
Romantisk eller spontan: båda
Snygg mage eller snygga armar: mage
Tatueringar eller piercingar: tatueringar
Känslig eller inte: båda
Ragg eller förhållande: förhållande
Bråkstake eller tveksam: inget av dom

HAR DU NÅGONSIN:
Kysst en främling: jo
Tappat glasögon eller linser: ja, en gång så åkte min lins bakom ökat, hooho!
Krossat någons hjärta: mm
Har du blivit arresterad: nej
Gillat din killkompis (mer än som en vän): ja

TROR DU PÅ:
Dig själv: ibland
Mirakel: ja
Kärlek vid första ögonkastet: jappjapp!!
Himlen: ibland
Tomten: aldrig
Att kyssas på första dejten: ja!
Änglar: ja

SVARA ÄRLIGT:
Har du haft mer än en pojkvän på samma gång: nej
Tror du det är möjligt att vara trogen hela livet ut: japp
Vad kan du verkligen inte leva utan: familjen, simon, mat, vänner, pengar
Vad vet inte så många om dig: att jag inte är sur


Postat av: therese

Nu är Dagens blogg vinnare utsedd på min blogg! Kika in och kolla om det blev du :D Om inte.. Så har du en ny chans, nu på direkten :D Kram!

2010-11-08 @ 19:09:14
URL: http://thereseliinnea.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0