Jag blev kär på första dejten

Nina om Jag är besviken på er
Hej.
Jag har en liten fråga som ploppa upp i huvudet nyss när ja läste om eran 14 månadersdag, grattis till de btw :).
Men jag tänkte fråga, när visste du att du var kär i Simon?
Hoppas inte de är en för konstig eller privat fråga.


Svar: Hej du! Jag gillar egentligen inte att svara på sådanahär frågor när jag inte vet vem personen är som frågar. Men eftersom att det inte är för privat fråga så kan jag svara:) Tips till nästa gång bara, skriv gärna ut ditt efternamn eller mejla mig på [email protected].

Tack så mycket! (för grattiset alltså)

Till saken... Simon och jag träffades första gången på bio 18 september 2009 och när jag var på väg dit var jag väldigt nervös men hade en bra magkänsla. När jag såg honom sitta där och vänta så kändes allting så himla bra, utan ens ha sagt något, bara en kram. När vi träffades så pratade vi på och allting kändes så nytt samtidigt som att vi hade känt varandra i flera år. Mitt hjärta slog 3000000 då. Jag får lite handsvett och fjärilar i magen när jag pratar om det, hihi. Jag blev som förälskad direkt! Jag var jätteintresserad utav honom och när han gav mig första kyssen på bion så blev jag så upprymd, jag blev ännu mer förälskad! Och när bion var slut så gick vi till navet (Sundsvalls busstation) och sa hejdå, kramades och pussades. Sedan när jag åkte bussen hem så kände jag verkligen att jag var KÄR, jag satt och väntade på ett sms från honom och han från mig... också skickade vi ett till varandra samtidigt.

Nu blev det en hel berättelse, men jag blev kär på första dejten. Vi hade pratat en hel månad innan vi träffades och allt kändes så himla bra och jag kunde redan då inte tänka mig någon annan än honom.

Och idag är jag världens lyckligaste! Hoppas du fick svar på din fråga, hehe:D

Postat av: Laila

så gulligt <3

2010-11-30 @ 19:00:35
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: Celina

kände att min facebook-besatta hjärna letade efter en gilla-knapp till det här inlägget. men.. gilla! I know the loveatfirstsight-feeling ;)

2010-11-30 @ 20:53:12
Postat av: julia fredin

jag måste bara säga att du och simon verkar så jäkla söta! :) det är sånna som er man blir avundsjuk på, haha :)

2010-12-01 @ 13:36:22
URL: http://fredin.devote.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0