Hello and goodbye

Hej gullungar.

I går var en underbar upplevelse fylld med inspirerande tal, föreläsningar, spa och mat! Tack för den fredagen, var hel grym. Fick dessutom en egen namnbricka jag kan skryta med, jag jobbar på ST! Förstår ni vilken livserfarenhet? Hur grymt som helst och jag är evigt tacksam!! Sjukt roligt:)

I kväll så har jag storstädat mitt rum, duschat, tänt ljus och varit förbi mormor och morfars grav♥ För övrigt så är det 8 år sedan min morfar gick bort idag, tänker en massa på dig.

Nu tänker jag bara skämma bort mig själv lite, måste väl vara bland det bästa? Bara ta hand om mig själv i kväll... och lite Simon. Sen så vill jag bara tillägga att det här lovet har varit sämst, jag ogillar att vara osams. Det är lika dåligt som att vara hungrig. För det suger också. Förresten, läste ni min krönika?!?! In på Unga ST och läs den!

Nu ska jag tända lite mer ljus och äta knäckglass, eftersom att det var TYP hundra år sedan sist jag bloggade så fick ni ett ganska kortfattat och mer dramatiskt inlägg än humoristiskt. Roligt och bra det ibland också, tycker jag. Hahaha! Ohoho. Okej, enough.... i morgon är det söndag. Hoppas ni får en bra lördag, för jag ska försöka få en bra lördag kväll trots att jag har PMS och mens i mängder.

Just ja!! I går fick jag reda på att ''torsdag kväll fredag kväll'' också vidare... inte stavas ihop. Det var så på översättningen på TV:N i alla fall. Skumt, eller hur? Passar inte. Näeäh.


Hej så länge.




Min födelsedag 26:e september 2010. Älskar pyntandet, utan det fyller man inte år.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0