Gud... jag svarar på någon som inte förstår alls

anonymJÄVEL om Yttrande frihet:
men nu skriver du ju igen att det är onormalt! tror du inte att de är någon annan som tänker som mig? bara det att ingen annan orkar försvara sitt liv. så du tror inte det finns folk som tycker det är onormalt att umgås med sin pojkvän varenda dag? eller att det är onormalt att sitta och käfta om nått som du inte ens vet något om, fine om du hade levt det här livet innan och insett att det gick åt helvete. då förstår jag att du kan se som du gör på alkohol. men egentligen, eftersom du inte ens kan gå på fester nykter, vilken inblick har du då i vad som händer på festerna? Du har inte en jävla aning om vad som dricks, hur mycket, utan bara det lilla att folk festar och är bakis. men bakis, hur NORMALT som helst efter en kväll med alkohol. Och nä, det är fortfarande lång tid innan du har åldern inne.

Ja! Jag skriver att det är ONORMALT att UNGA dricker som är UNDER 18 ÅR! Jo, jag tror att det är flera stycken som tänker som dig och blir upprörda för att dom just festar och inte gör något annat. Jag struntar faktiskt ifall folk tycker att det är onormalt att man umgås med sin pojkvän varenda dag för att det är liten naturligare än att välja alkoholen så fort man får ledigt:) Om man umgås med vänner varenda dag så verkar det inte alls vara ett stort problem och sen om du syftar på mig så umgås jag inte med min pojkvän varenda dag utan så fort jag får tid. Vad surrar du om egentligen? Du är jätteaggressiv.

Jag käftar inte, utan jag yttrar mig om något jag VISST VET. Och vadå ''levt det här livet innan''. Tror du jag var en i mängden som söp söp söp och sedan gick det snett och att jag slutade? Nej nej nej. Jag har aldrig varit beroende utav alkohol och jag har själv VALT att det finns andra saker att göra som intresserar mig lite mer:)

Har jag någonstans skrivit att jag INTE kan gå på fester nykter? Du hittar på så allting bara spricker om det. Jag har varit på fester i mitt liv och jo, jag vet vad och hur mycket som dricks eftersom att allt är väldigt offentligt och JA det är normalt att man blir bakis men du förstår ju inte VAD jag vill komma fram till. Jo nu...

ATT DET ÄR ONORMALT ATT UNGDOMAR UNDER 18 STRÄVAR OCH HAR ETT BEHOV EFTER ALKOHOL HELA TIDEN, ATT DOM INTE KAN HA ROLIGT ELLER TA DET LUGNT UTAN ALKOHOL. DET ÄR ONORMALT!

Men sedan verkar du vara en i mängden så jag förstår att du inte håller med mig:)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0