Ett inlägg för hela dagen

Hej hej och hej.

Jag har ingenting roligt att säga idag. Helt enkelt idétorka.

Min dag har varit kort, fast lång. Ni fattar! Såklart, gör ni ju jämt. Den har gått fort, onsdagar går alltid fortast fast jag har tråkigaste lektionerna. Gick på STmöte direkt efter och det var extra roligt den här gången, fick smörgåstårta också!:)

Det som har varit riktigt bra idag, är att jag har pluggat matte... har prov på fredag så ska försöka förbereda mig på allra bästa sätt också har jag nötat in tyskaglosor och dom verkar sitta nu.

Mitt hjärta och jag har inte setts sen i måndags, så jag saknar honom en väldigt massa mycket nu!!!! Snart är det fredag och då ses vi igen♥ Första gången på riktigt länge vi har varit ifrån varandra mer än noll dagar. Känns konstigt. Men kommer bli superdupermegabaotakanonmysigt på till helgen, underbart. Då ska jag fotografera också.

Hörrni, första gången på länge jag har mycket i skolan. Kan knappt pusta ut! Har inte kommit igång än, har inte hittat tillbaka studietekniken än. Hittills har allt gått sämst. Går nog bättre efter det här inlägget. Nu ska jag lägga mig i sängen och krypa ner under täcket och tänka på att det är mysigt med snö utanför och jag ligger inne där det är varmt.

(Det blev ett rätt långt inlägg utan idétorka) Hörs imorgon ladies and gentlemen, sov gott och godnatt!

P.s statistiken blev betydligt lägre idag utan videoblogg. Ni verkade gilla VB.

Jag vet att efter man har skrivit ''P.S'' så ska man inte skriva något mer, men bilden la jag bara dit för att lätta upp textmassan lite. Den passar egentligen inte in, för jag har inte skrivit någonting om att duscha, vilket jag tänkte göra efter jag hade knäppt den där bilden.

Postat av: t

Va kul att du ville vara med i dagens blogg! :D

Vinnaren publiceras kl 12 idag :)

Det finns en ny chans i morgon att anmäla sig till dagens blogg:)



Kramar

2010-11-11 @ 08:16:54
URL: http://teresevardag.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0