Dag 7 - fina väninnor

Jag har många bästa vänner. Nej, jag är inte en sådan som har flera tusen bästa vänner utan mina bästa vänner får den ''titeln'' för att det är precis vad dom är.

Jag vill inte numrera mina bästisar från 1-4. Det är inte det det går ut på, utan att jag ska hylla mina bästa vänner som alla har olika bästa egenskaper!

Molly Jansson - min allra bästa vän sedan flera år tillbaka. Vi har gått igenom kanske ett helt liv. Hon finns ALLTID där för mig när jag behöver henne, hon är mig och jag är henne. Det roligaste med oss är att vi inte behöver säga någonting om vi reagerar på något, för vi är så identiska så att det räcker med att vi kan läsa av varandra. Molly är den snällaste finaste vännen, hon är snäll, underlig humor (som jag) och massa mycket mer. Hon lämnar mig inte för att jag har pojkvän, hon saknar mig och jag saknar henne massor! SÅKLART. Men vi vet ALLTID ändå vart vi har varandra. Älskar dig min fina vän.

Julia Nordlander - vi har haft väldigt många perioder tillsammans och nu är vi tajtare än någonsin, utan henne vid min sida skulle jag må dåligt. Hon är rolig, snäll, förstående och gör mig glad! Hon är den bästa julian som finns. Hon förstår mig alltid till tusen och jag älskar dig!


Lina Norin - finaste Linuusen♥ som min lillasyster för att hon är kortare än mig men som en storasyster för att hon alltid finns för mig. Hon är snäll, härlig, förstående och en himla massa bra. Hon är underbar som person och en liten goknodd. När vi har haft våra svackor så har jag känt mig en aning tom. Aldrig utan denna fina människa, älskar dig!

Denise Woxström - bästa Deniiiiiiise!!!!!! Min lilla glädjespridare. Vi träffades när skolan började och vi har blivit så himla tajta vilket jag är evigt tacksam för! När jag tänker på henne så blir jag redan glad, utan henne skulle inte mitt liv vara lika bra. Utan henne i skolan, tråkigt. Denise har en massa bra egenskaper, hon är rolig, underbar och snäll! Finns ingen bättre glädjespridare och det finns ingen som har sån underbar energi. Jag älskar dig!

Mina bästa väninnor, utan dessa är jag inte hel.

Postat av: denise

AW! Jag älskar dig Charlie, tack för att du finns! <3

2010-11-24 @ 19:47:32
URL: http://woxstrom.blogg.se/
Postat av: Molly

åhhh vad fiiiint!! du är så jävulskt fin du! älskar dig <3

2010-11-25 @ 11:45:16
URL: http://mollywood.devote.se
Postat av: julleeee

Åh vad jag älskar dig <3

2010-11-25 @ 19:11:06
URL: http://juliazz.devote.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0