Dag 6

Första gången jag någonsin kommer att skriva om min dag i bloggen. Min vardag. Aldrig någonsin hänt förut och förmodligen sista gången jag kommer göra det också. Tråkigt att skriva, tråkigt att läsa!

Vaknade imorse... och var oväntat trött. Obotligt trött. Klev upp mot min vilja, gick till badrummet och kissade ut allt nattkiss gick sedan tillbaka till rummet och såg min bekväma säng... var tvungen att motstå och klä på mig osköna tajta kläder. Yuack.

Åkte till skolan, missade bussen, orkade inte springa, kom en till buss direkt efter och jag blev glad och satte mig på den:D

Sedan kom jag till skolan 8.30 och satt och gjorde klart mitt snöprojekt och hantverksboken, det har jag gjort HELA dagen på skolan!

Åkte hem från skolan ca halv fem..... satte mig på bussen och när jag hade klivit av bussen var jag jättehungrig och bajsnödig också kom jag på att jag var utelåst!!!!!!!!!!!!!!!! Så gick hem, gick till grannarna (ingen var hemma), satte mig i garaget (tråkigt), åkte ner på stan för att möta Simon. Så vi gick på stan en sväng för att vänta på skjuts av mamma och pappa, åkte hem och jag åt sex portioner med mat. GOTTTTTTTTTTTT! Sedan så gick Simon och jag och la oss i sängen och... slocknade :')

Å nu sitter jag här och skriver detta tråkiga till er!!!!!!!!

Postat av: emmma

Godkväll:D



alllt bra med dej?

2010-11-23 @ 23:22:13
URL: http://eweman.blogg.se/
Postat av: t

fin blogg :)



Vill du vinna en bloggsvar invite?! Gå in på bloggen och kommentera tävlingen som kommer upp kl 15 idag med varför just du borde få en invite! :)



Vinnare utses på Fredag! :)



Kramar

2010-11-24 @ 08:47:26
URL: http://teresevardag.blogg.se/
Postat av: emmma

helt okej:D vad har du för dej?

2010-11-24 @ 18:01:39
URL: http://eweman.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0