Canada snow and elephant

Jo! det är alltså dessa dojor jag har surrat om i ca 2-3 veckor. Jag gick in på scorett i birsta med Simon och såg deras kollektion utav Canada Snow! Jag provade just den här modellen för att jag alltid ha velat haft UGGS men inte vanliga uggs, för att dom faller inte mig riktigt i smaken. Så jag provade dessa och blev... KÄR. Direkt! Dom är smalare runt benen och dom är inte så ''bulliga'' på själva foten. Som andra UGGS är. Dessa är mer platta!:) Även fast dom ser sneda och bulliga ut på bilderna så är det för att dom hade proppat in en massa pappersbollar så snart formar dom sig efter mig. Det är det SKÖNASTE jag haft på fötterna någonsin. Jag är lyckliiiig!

Också har jag köpt en ring också:D Ni kan få se en bättre bild på den någon annan dag.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0