14 månader med världens bästa pojkvän

Idag firar Simon och jag 14 månader tillsammans. Dom här 14 månaderna har varit dom bästa i mitt liv, faktiskt. Jag har lärt mig så mycket och börjat tänka om. Vi har haft så mycket motgångar men samtidigt helt underbara medvindar, nu på senaste tid har vi haft mycket motgångar men all vilja och kämpaglöde vi har gör att vi tar oss igenom allt. Och det är jag otroligt glad för. Kärleken övervinner verkligen allt. Vi har ett förhållande som är uppbyggt på ett sätt som inte många förstår, vi umgås oftast så ofta vi kan och det gör vi för att vi vill. Det känns viktigt för mig och det är viktigt för mig. Det är inte många par som kan vara med varandra varje dag utan att tröttna efter ett tag, visst kan det tänkas sjukt. Men jag behöver det och vi försöker göra det bästa utav det för att ha tid med andra också. Han är pusselbiten jag behöver i mitt liv för att det ska vara komplett, utan Simon vet jag inte vad jag skulle göra. Han gör mig glad, ledsen, arg, besviken, lycklig, kär, älskad och en hel bunt mer! Det kändes som om det var alldeles nyss vi blev tillsammans, alldeles nyss vi träffades för första gången. Tiden går så himla fort. Jag älskar att ha en människa vid mitt liv som betyder allt för mig, han är min själsfrände. Han har blivit en sådan stor del av mitt liv så det är faktiskt helt obeskrivligt. Den enda människan jag kan vara mig själv för, på riktigt. Jag har inte varit den bästa flickvännen alla gånger, som möjligtvis hör till. Jag är så glad att vi har hållit ihop utan att lämna varandra en enda gång. Jag är lyckligt lottad, kan inte säga något annat! Min framtid är med dig, du är ljuset i mitt liv och jag älskar dig så fruktansvärt oändligt himla mycket! 

Fjorton underbara månader och en hel livstid ska det bli♥

290909


Postat av: Lucke

Hej på dig! Vad göres? :)

2010-11-29 @ 13:33:43
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: Jossan

sv; Jo, får hoppas på det! :D



Aw, så sött. Grattis till era 14 månader! ;)

2010-11-29 @ 13:36:13
URL: http://josefinsunnanlid.blogg.se/
Postat av: Laila

grattis till er =)

2010-11-29 @ 16:28:41
URL: http://lailaaziz.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0