Uppdatering

Heeej! Hur har ni det? Jag har det faktiskt bra, men har hemlængtan och saknar alla dær hemma och min ælskade Simon enormt mycket:(. Just nu så uppdaterar jag från Polen nu iaf.
Kom hit i onsdags, fick se lite av Warszawa. Grymt stor stad, sen for vi till Byalistok dit min syrra bor o sen gick vi ut o åt på en superfin restaurang med god mat:) Idag har vi vandrat ute o i affærer oså. Stora køpcenter hær! På lørdag ska vi shoppa loss! Det ær billigt hæer. Imorgon fyller papa år iaf, så vi ska fira honom!:) Vi skulle æven till Auschwitz men det blir inge før det ær øversvæmningar i Krakow dær det ligger så dom har tagit bort allting i Auschwitz før att det inte ska bli skador. Så vi får besøka det næsta gång vi ær hær ist:)
IMORGON SKA JAG PÅ 50 MIN MASSAGE! ♥ Det behøvs verkligen efter allt fotbollsspelande idag... hehe. Men nu ska jag plugga, jag ær hemma på måndagmorgon så uppdaterar på tisdag:)



KRAMKRAM, ha det bra!:)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0