Söndag

Hej, hoppas ni mår bra!:)

Simon åkte hem för en stund sen men imorgon kommer han och sover med mig för jag åker till Polen på tisdag... gruvar mig verkligen... so boring. Jag är jätterädd för att flyga och det är översvämningar i det där landet också, jag är verkligen rädd för att dö. Åh... Fan. Men är tiden inne så är den det... :'( Det kommer gå bra!
God bless me ♥

Här är några bilder iaf från Simons och min mysiga kväll i fredags hemma hos mig ♥











Simon mumsar marsmellows;)





Snyggsimon! jag älskar dig


Simon och jag


Bebis


Puss 1


Puss 2


Puss 3


Och jaaaaaaaag



Så! det var alla:) det var så j*kla mysigt!!
Jag älskar dig, du och jag genom eld och vatten ♥




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0