Så roligt!!

Hej fispruppar... Det slutar ändå med att jag sitter inne, vid datorn tills jag ska sova. Jag har nog aldrig haft såhär tråkigt på länge, men man måste ha tråkigt för att kunna ha roligt... Skulle först vara med Julia men hon skulle plugga så hon fimpa mig o Molly skulle se desperata husfruar. Så NEPP jag blir innesittandes:(... Vad gör ni då? ni som aldrig kommenterar ett enda inlägg... det är så taskigt. Snart börjar jag nog kommentera mina egna inlägg. Hahahaha just kidding.

Jag ska tråka ännu mer nu, saknar min pojke som jag har sagt för sjuhundrasjutteelftegången också.

JAG BEHÖVER LITE FEEDBACK PÅ DENNA BLOGG OCKSÅ. Typ:
tja din blogg äger! älskar dig redan
eller
fan du är sämst, skittråkig blogg, gillar dig inte!


don't be afraid of me!!


Postat av: molly

jag älskar din blogg redan!!!!!!!!!!

2010-05-19 @ 16:23:25
URL: http://mollywood.devote.se
Postat av: sharlee

jag älskar din och dig med!!!!

2010-05-19 @ 16:53:26



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0