Rauwr...

Heeeeeej! 

Idag var jag snygg, för jag var catwoman...
Julia och jag drog till oss mest uppmärksamhet, ja för bäst utklädnad och snyggaste brudarna;)


Jag kom hem för en stund sen, och jag gjorde SOprovet idag och engelska muntliga, det gick strålande... tror jag iallafall. Men det är undanröjt nu och imorgon har jag mitt procentprov i matte, svenska muntliga och biologi... go girl! Men pluggandet är långt ifrån över *crying*




jag mular i mig billys pIZZAAaa just precis nu, älskling har  åkt iväg o jobba:(... så vaf*n händer idag? Sitta ute i solen och pilla navelludd tror jag 


Postat av: julia

åh jaa klart vi var snyggast! ;D<3

2010-05-19 @ 01:20:09
URL: http://jullebullan.blogg.se/
Postat av: sharlee

absolut!:D

2010-05-19 @ 14:39:45



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0