Måndag

GOD MORGON! Nu har väckarklockan avbrutit min skönhetssömn vilket jag avskyr varenda morgon, men jag biter i det sura äpplet då jag vaknar istället... Idag är det måndag, och jag har matte muntliga som jag sa igårkväll... det känns nervöst, men det bör inte göra det för jag behöver inte ens vara där ifall jag inte vill. MEN SURE, I CAN DO IT! Imorgon har jag eng muntliga och soprov om människor o miljö, det känns faktiskt såååååå mycket bättre. Och på onsdag har jag %prov... så fast vi har elevens val på hagaskolan (elevens val är olika aktiviteter som eleverna väljer och man har inga lektioner) så är vi fullbombade med prov, men det är skönt att man börjar 9 och slutar 13:00. MEn då fortsätter plugget hemma... ÄH, vafan några dagar kvar ba:)
Men jag känner mig såhär.....
Nej nu ska jag äta frukost, ha en bra dag!:))))




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0