Godkänd!!

Hemma nu:) haft en bra dag?
Jag hade kockduellen på elevensval idag och det var superroligt, mitt lag vann. Ofcourse;) men mina biffar var smaklösa, hade glömt att krydda dom :'( annars är jag verkligen en kock ♥.

Här i Sundsvall är det stekhett, men det har sommarregnat en hel del, och då öööööösregnade det verkligen. Hur jag mår? det är faktiskt bättre men mår fortfarande lite illa, men det är bättre jämfört med igår... nu ska jag inte sluka dessa piller mer. Pigg och kry ska jag vara! Och vet ni? jag blev godkänd på MÄNNISKOR OCH MILJÖ PROVET!!!!=))))) (inte för att jag är förvånad, men aaa;) men nu ska jag plugga mer geografi på seterra och snart kommer Simon!

skitsnygg bild förresten





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0