Fly, fly far away

Hej! Haft en bra dag?:)

Det har jag, fast varit trött och ja... fick iaf reda på att jag hade alla rätt på min procentkomplettering:) gjorde även kartprovet idag!! Undra hur det gick... Och ekvationsprovet, kändes sådär faktiskt... :( aja, jag har egentligen inte tid med kompletteringar men blir det så så blir det så och jag kan beta av det för jag ska ha G i matte så som jag har kämpat! Nu är det bara några få dagar kvar:).

I vilket fall som helst så ska jag packa nu för jag ska fara till Stockholm inatt och imorgonbitti åker jag vidare till Polen... superboring (Y) Hemma på måndag iaf, och inte blir det någon avslappning alls där heller, för jag har tre saker att göra tills v.22. Mitt liv bara skriker efter sommarlov!! Går man i 9A så får man aldrig lugn och ro... MEN inte ska man klaga. I love school ♥. Jag ligger inte efter i nånting så det är skönt, stackars människor som gör det:) eller så synd om dom är det faktiskt inte, dom har ju valt det själva?

Nu ska jag packa innan min pojke kommer som jag kommer sakna sönder!!!!!!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0