DÅLIGT VÄDER!!

Det sägs att det ska bli dåligt väder i Sverige igen... Kallt, blåsigt, regn som resulterar översvämningar. HJÄLP. Det är big NONO! det får icke ske. I norra Sverige skulle det bli översvämningar och i södra Sverige skulle de ske en hel del bränder eftersom det kommer att bli oväder där med blixtar och åskväder. Ja, hellre vill jag ha översvämningar än att mitt hus brinner ner, men samtidigt får man vattenskador utav vatten?!:@ Jag vill ha sommarvärme och hoppas faktiskt att vädergudarna ljuger för oss. För det är inte alltid det stämmer vad dom säger i media... :S VAD TROR NI????


Postat av: Anonym

åh vad jag gillade din blogg

2010-05-29 @ 18:24:21
URL: http://addan.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0