bored.....

ÅH... I'm so bored!!!!!!!!!!!!! Längesen nu. Tänk om jag hade haft mopedkörkort, då hade jag allt kunnat tagit mig en sväng runt min vackra stad Sundsvall. Hälsat på Simon på jobbet o bara glidit runt på två hjul... men nu har jag en moped men inget körkort men är inte helt ute o cyklar, för jag kan köra... men eftersom att det är olagligt utan körkort så har jag ingen nytta av det ens... MEN SAKNAR SIMON BECH-HANSEN, sluta jobba kväll jag blir bajsnödig utav det. Kan nån gullig kyckling bara ringa mig o fråga, tja lust o hänga lite på sundsvallsgator:):):)? Eller kanske jag som ska göra det.


JAG LÄNGTAR TILLS FREDAG iallafall, för då får Simon o jag en alldeles speciell mysstund för oss själva på fredag (`v´)


PUSSIGT VÄRRE




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0